lördag 30 april 2011

En vecka går fort

Det var som vanligt alldeles underbart att komma bort en stund från vardagens alla måsten och bara umgås med familj, mysa och ta dagen som den kommer. Det absolut bästa sättet jag vet att tillbringa min semester på. ( hade gärna hoppat över magsjukan som kom i mitten av veckan och inte verkar vilja ge med sig) Eller så fick min kropp nog av all smör och oljestekt mat och helt enkelt gav upp. Insåg att det grekiska köket inte hade så mycket att erbjuda mig mer än Grekisk sallad, tzatziki och fisk inte helt fel iof, men jag längtade faktiskt efter Sveriges alla vårprimörer som trängs i butiken just nu.
Träningen blev också lidande under semestern, jag var bara ute och sprang en gång och körde lite styrka men det var skönt att låta kroppen riktigt få längta efter att komma igång igen.











2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...