onsdag 13 april 2011

Tävling

Från och med söndag denna vecka kommer jag att lotta ut ett par Röhnisch tights

Siri Tights - Anti Shake! anti-skak” materialet Shape Microfiber som är speciellt framtaget för att hålla allt under midjan på plats, med den lilla bonusen att den också ger en lyftande effekt. Jag tycker att de är supersköna att använda både till styrkepass, spinning, step eller löpning. De sitter på plats under hela passet och jag behöver inte tänka på att dra upp dem där bak vid ex ett djupt knäböj, lätta att få på och av samt följer kroppens minsta rörelse. De absolut bästa tränings tightsen jag provat.
Som sagt mellan söndag – tisdag är tävlingen, missa inte den.

Dagens träning bestod av 75 min spinning. Nytt pass med massa gamla godingar, och duktiga kunder som kämpar och sliter, dagens pass var riktigt tufft konditions pass, där jag ville att deltagarna skulle pressa sig till deras gräns och om de gjorde. Härligt
Fråga nr 22 i 30 dagars utmaningen. Min favoritfrukost

Min absoluta favoritfrukost är hotellfrukost, jag är ledig har massa tid behöver inte fixa med frukosten själv utan kan gå runt och välja från en dignande buffé. Allra härligas är ju om buffén serveras utomlands men så länge det finns omelett, nybakat bröd, färsk frukt, smooties diverse pålägg, pannkakor, yoghurt med blandade nötter till. Är jag nöjd.





Jag har HÖGA förväntningar på frukostbuffén nästa vecka, vattnas i munnen när jag tänker på den.

Roligt eller tragiskt att läsa om denna brödskräck som verkar finnas (såg diskussionen på en kollegas blogg springa mera) visst får alla äta precis vad de vill bara de mår bra. Äter du bröd? I love it

 

3 kommentarer:

  1. Lita på att jag ska vara med och tävla:)
    Antiskak är precis vad jag behöver.
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag är med helt givet och tävlar om de där snyggingarna! Det där med bröd ja.....jag skulle INTE kunna var utan bröd en endaste dag.....:)Jag älskar bröd!Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig tjejer, kul att ni ska var med. Jag ÄLSKAR både materialet och byxorna!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...