söndag 10 april 2011

Träning, party och mys

Helgen har som vanligt försvunnit i ett rasande tempo, i lördags morse startade jag med spinning30 min tillsammans med BP 45 min sedan en functional moves klass, härligt men oj vad trött jag blev i kroppen.  Sedan var det bara att ta sig hem en snabbis för att återigen ta mig till World Class och vara med på årets vår fest. Vi startade vid 16.00 med Mathilda som körde an Body Attack, så fantastiskt duktig tjej, med massa energi och utstrålning och klassen var både kul och jobbig precis som det ska vara.

Sedan var det dags för zumba som duktiga Jennifer körde, tack tjejer för all inspiration.
Efter det fick de som ville att bubbla men med tanke på att jag var med och fixade festen så fick jag bära stolar, bord och duka.

Kvällens hemliga gäst var en magiker som visade massa blandade trix, jag är helt förundrad över hur alla dessa kort trix går till och jag hinner aldrig se hur de gör det…kanske lite det som är meningen.

  Med lite mer vin och mat i kroppen var det för dem som ville dags för karaoke, alltid lika roligt!
Söndagen startade som vanligt tidigt, då mitt lilla troll från att ha sovit till 11 (innan dagis tiden) nu vaknar vid 07.30. Lång mysig frukost, lite arbete i trädgården, babysim (undra varför det fortfarande heter det när han nästan är två år?), lite shopping, middag, innebandy i källaren och sedan mys. Redo för en ny vecka. Kollade förresten in vädret på kreta inför resan om 1½ vecka 20 idag, 13 i morgon…bäst att packa massa varma kläder.

2 kommentarer:

  1. Så typiskt att jag missade festen, men tusen tack för den fina utmärkelsen, det värmer verkligen! Maten var smaskig också hörde jag......! Kram

    SvaraRadera
  2. Du var ett självklart val!
    Maten var super, kommer fler fester!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...