söndag 17 juli 2011

Body step

Efter fem veckors uppehåll från body step klasser kunde jag inte hålla mig längre...hm eller Rättare sagt efter att ha fått tjata mig till lite egentid idag tyckte jag inget kunde passa bättre än en body step klass. Snickarn som hjälp till att byta panel var klar i tid, allt som ska packas inför morgondagens resa till koster är framlagt och bara väntar på att få läggas i väskan. Men åter till body stepen, kändes riktigt riktigt bra, självklar fick jag anpassa vissa rörelser nu när jag är i v 32 och jag insåg även hur stor magen blivit. Kände mig som dunderklumpen som skuttade runt, men å så härligt, jag älskar verkligen bs och ser med förtjusning fram emot när jag kan ta ut alla rörelser maximalt och träna ordentligt, längtar. Bebben var vaken mestadels av klassen vilket är ovanligt då den för det mesta sover när jag tränar, men jag var väl så tok lycklig att den undrade vad det var frågan om och kände att det var nog bäst att vara vaken.

Nu ska som sagt bara väskorna packas och i morgon bär det av till svärfars sommarhus på en av koster öarna, ska bli härligt att komma iväg och som traditionen bjuder väntar färska räkor till middag när vi kommit fram i morgon kväll. Är lite osäker på hur det bli med bloggandet, men det visar sig under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...