lördag 2 juli 2011

Lördag utan planer

Var och busade loss i Valla under förmiddagen, underbart att uppleva saker genom ett barns ögon, allt blir så mycket mer spännande.
Nu Har jag precis landat framför tv med ipaden i knät, sonen sover och mannen har åkt iväg på kundaktivitet inkl lunch och fotboll.
Borde fixa med nya kameran, städa någon av mina garderober, damsuga, plocka upp någon flytt karton som länge legat långt ned på prio listan. Men istället tror ja att ja ska slö surfa ett litet tag och mumsa på min Marabou choklad, som ja får ha alldeles för mig själv.

2 kommentarer:

  1. Choklad....vad gott. Har du testat den nya med kokos och banan.....supergod tyckte jag i varje fall.....:)Hoppas jag hinner komma på din spinning im!

    SvaraRadera
  2. Nej, det har jag inte gjort, får bli att prova.
    Få se om vi ses ikväll, kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...