måndag 4 juli 2011

Trött och nöjd

Kvällens spinning klass var hur härlig som helst, I loved it. Massor med träningssugna kunder och jag kände mig förvånansvärt pigg trots spinningen igår. Det var helt galet varmt men jag njöt till fullo ändå. Dessvärre insåg jag även att jag nog bara har tre eller fyra klasser kvar att instruera innan det är dags för förlossning, dumt. Men jag kunde ju inte ana att det fortfarande i v 30 skulle kännas så bra att instruera när vi satte instruktörer på sommar schemat i våras! Och med erfarenhet vet jag hur svårt det kan vara att byta bort klasser under sommaren, där av vågade jag inte ta på mig mer klasser. Får nog ta och skicka ut ett mail till alla kollegor att jag mer än gärna hjälper till på spinningen om det behövs.

Hann även idag med lite styrka innan klassen, biceps och triceps. Hade gärna kört ännu mer men tiden räckte inte till, får absolut bli mer av den varan under sommaren. ska även försöka få in lite styrka på lunchen när ja är tillbaka på jobbet efter semestern, men det dröjer många veckor ännu.

Ha en härlig måndags kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...