måndag 19 december 2011

Imponerande deltagare

Hemkommen från en härlig spinning klass möts jag av en jollrande baby, glad pappa och en två och ett halvt åring som leker tiger. Jag andas ut och känner mig oerhört lättad över att allt har gått bra, medans jag har varit borta. Som om de inte skulle klara sig, vilket jag vet att det gör. Men allt blir ju så mycket lättare när alla är på bra humör.
Under klassen kände jag mig seg i benen, funderar om det är sviterna från lördagens dubbelpass, gårdagens vila, eller alla djupa benböj med baby i famnen som är med när jag plockar upp leksaker från golvet? Kanske rent av en kombo av allt. Hur som helst trots segheten kämpade vi på och deltagarna slet som vanligt hårt. Jag blir så imponerad när de sliter, tar i och utmanar sig själva när tillfälle ges, man kan ju faktiskt bli hur trött som helst av en spinning klass.
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...