tisdag 13 december 2011

Välkommen Lucia

Dagislämning, vagnpromenad / jogg. Hemma slänger jag in en tvätt, äter frukost bestående av keso, vaniljyoghurt, banan, valnötter, rostade hasselnötter, te och ägg, framfördatorn samtidigt som jag läser mail och bloggar. Snart en sväng på stan med julklappshopping och lunch möte, dagis hämtning, hem och packa fikakorg för att gå tillbaka till dagis (15 timmars barn får på lucia inte stanna tiden mellan hämtning vid ett och luciafirande vid 15, kanske bara är jag som tycker det är konstigt?) tillbaka till dagis med man barn, fikakorg och tomte för luciafirande. Hem igen laga mat och sedan iväg på ett efterlängtat body step pass. Har jag sagt att jag tycker det är L Y X att vara föräldraledig.

Ha en härlig lucia

2 kommentarer:

  1. Jag tänker ofta på vilken otrolig lyx det var att vara föräldraledig. Jag tar ledigt en vecka i februari när mannen ska jobba och även om det är semester så ska jag leka föräldraledig :) Det är ju en så härlig känsla!

    SvaraRadera
  2. Härligt, all ledighet med barnen är ju underbart

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...