onsdag 4 januari 2012

TÄVLING

Vinn en Matilda Print Racerback i stream Fuchsia från Röhnisch vårkollektion 2012
Breathable, soft hand feel and Elastic at bottom

Jag tycker den är hur fin som helst och ska ABSOLUT köpa en egen till
vårsäsongen.
Det du ska göra för att vara med och tävla är;
1.      Gilla Röhnisch på facebook
2.      Berätta vad du har för träningsmål 2012
3.      Skriv i kommentarsfältet eller maila mig karro1977@yahoo.se Senast fredag 6/1. Jag behöver veta stl du önskar om du vinner samt kontaktuppgifter.
Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Jag har gillat Röhnisch på facebook. Mitt mål under 2012 är att klara att springa en mil & bygga upp en stark kropp som orkar med vardagen & lite till.

    Nu får man hoppas på vinst då :-)

    SvaraRadera
  2. Gillar R på FB sedan tidigare. Mitt stora mål för våren (vintern) är att åka Vasa Loppets Öppet Spår för första gången. Är sjukt taggad, synd bara att ingen snö finns. En liten extrautmaning blir också att hålla sig frisk från alla virus och sjukdomar som tyvärr hindrade mig förra året från att åka Tjejvasan. Håll tummarna för mig, både i tävligen och att jag äntligen får åka mitt Vasalopp:)

    SvaraRadera
  3. Mitt mål är att ta milen under 45 minuter och halvmaran under 1h45min

    SvaraRadera
  4. Ja men visst är det frustrerande när förskolorna skapar sina egna regler hela tiden. Vi har haft så mycket strul att vi nu för tiden ofta ringer till kommunen för att dubbelchecka om det verkligen stämmer. Som t ex när jag var sjukskriven pga min gravididet och var ordinerad vila. Då tyckte personalen att sonen bara skulle vara på förskolan 15 timmar/v eftersom jag var hemma.... Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...