fredag 17 februari 2012

Att avslöja en hemlighet

Idag var det äntligen premiär…. Jag ska/har börjat blogga för Röhnsich på deras hemsida. Så kul och spännande att jag nästa spricker. Att jag gillar Röhnisch träningskläder är väl inget som undgått er som följer min blogg?
Självklart kommer jag att ha kvar denna blogg,  jag kommer främst att skriva om löpning på den andra bloggen och målet är Göteborgsvarvet. Nästa vecka dyker det upp en tävling som du inte får missa, snygg snygg jacka från Röhnsich, gissa vilken =).
Ha en toppen fredag!

21 kommentarer:

  1. Dina ord kommer direkt från hjärtat och sånt uppskattas. Tack!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!!! (Nästan så jag blir lite avis). ;-)
    Ska hålla utkik efter jackan. Lägg inte för tajt tävlingstid nu när jag har begränsade möjligheter att läsa bloggar. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag tänka på, har du börjat jobba nu?

      Radera
    2. Inte riktigt, men på måndag. Det är nära nu... ;-)

      Radera
    3. Jag är inte avis, älskar livet hemma!

      Radera
  3. Grattis, vad roligt! Kram

    SvaraRadera
  4. Låter ju hur bra som helst! Det ska bli skoj att följa Både bloggen och träningen mot Gbtg-varvet!

    SvaraRadera
  5. Lycka!! Så j-kla kul!!
    Har boostat dig på Facebook också så att alla vet :)
    Det du kanske ska ordna är att den inte heter Annas blog då du skriver i den också....
    Ha en fin fredag och sköt om dig.
    kraaaaaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina, såg att det såg lite rörigt ut, men jag tänkte att det löser sig nog;)
      Kram kram

      Radera
  6. Åh va kul, grattis!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag såg på Facebook att du har börjat blogga där. Jätte kul!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är jätte glad och det ska bli superkul!

      Radera
  8. Åh va roligt!! Grattis!! Då lägger jag till den som favorit:-)

    SvaraRadera
  9. Visst är det, jag är jätte, jätte glad!

    SvaraRadera
  10. Åh vad spännande! :) Grattis!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...