onsdag 8 februari 2012

Nytt i bokhyllan.


Jag följer inte någon diet utan äter för det mesta bra mat och tränar regelbundet. MEN jag tycker att det är intressant att läsa om alla olika dieter (och ni som följt mig ett tag vet att jag älskar kokböcker och kan bläddra i dem i timmar) Mannen tycker att jag för länge sedan nått gränsen för vad en normal person bör ha i sin bokhylla, men vem har sagt att man behöver vara ense om allt bara för att man är gifta? En annan anledning till att jag gillar att läsa olika kokböcker från olika dieter är att många av mina kost kunder har sina funderingar, frågor om saker och ting de läst i olika tidskrifter och böcker, så klart kan jag inte hålla kolla på allt, men mycket.
Har du läst den eller kanske till och med provlagat något ur den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...