söndag 27 maj 2012

Helgen som gått

Helgen inleddes på bästa sätt med middag tillsammans med fina vänner. Underbart att ses, skratta, gråta och bara vara med dessa fantastiska kvinnor. Lycka!





Sedan har helgen bjudit på födelsedagsfirande, värme, schlagervinsten har väl ingen missat?!??! ( jag somnade vid 22 igår kväll och sa till mannen så synd att jag inte orkar se färdigt programmet när vi för en gångs skull kommer att vinna…. Synsk? Nej bara en väldigt bra låt!!!) Söndagen har tillbringats tillsammans med familjen och barnen har fått styra aktiviteter, dvs lekpark. Ha en härlig söndagskväll!

21 kommentarer:

  1. Fattar inte att jag orkade men jag såg faktiskt hela mello igår - trodde jag inte att jag skulle orka… Kram kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra helg...
    Här är det strax grill o paj, som en avslutningen på en lugn helg..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en bra avslutning på helgen.

      Radera
  3. Ser ut som en härlig helg! :-)

    Jag såg alla låtarna fram till kl 23. Jag orkade inte vara uppe och se röstningen och tji fick man för det... Haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg reprisen och jag undrar bara Ryssland?

      Radera
  4. Mysigt! Men Karro jag lider verkligen med dig och din fot.....fy fasen vad trist! Bli bra fort nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, riktigt riktigt illa och det känns i te bättre :(

      Radera
  5. LÅter som du haft en underbar helg :D

    Chokladen har jag inte smakat. Kontraktet jag har går ut den 31 maj och efter de ska jag testa. De har de inte varit några sötsaker what so ever för mig på väldigt länge :D Så gissa om jag vill lägga händerna på den där kakan :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja det förstår jag, BRA jobbat!

      Radera
  6. Låter som en riktigt mysig helg! Hoppas att du får en fin vecka också!

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig helg! Hoppas du känner dig lite gladare då trots träningsförbudet!

    SvaraRadera
  8. Det är lugnt, önskar bara att jag skulle kunna gå normalt snart, tröttsamt att halta

    SvaraRadera
  9. Visst är det underbart med vänner!! Hade också en kompisdag i lördags.
    Och Mellon blev ju så bra! Och visst var hon klart bäst ..
    Ha en skön dag!
    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt fantastiskt, yes loreen var utan tvekan bäst!
      Tack det samma.

      Radera
  10. Åh grattis i efterskott! Ser ut som om du haft en bra helg :)

    SvaraRadera
  11. Härlig helg du har haft!
    Jag instämmer i att det är lyxliv och en underbar förmån att vara mammaledig! Finns inget bättre! Roligt att Lilleman har börjat resa sig upp! :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :0). Roligt och livsfarligt, då han inte helt har balans för att göra det.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...