måndag 27 augusti 2012

Röhnisch Tävling

Ta chansen och var med och tävla om ett par Röhnisch Seamleless Tights.


Mjuka plagg. Inga sömmar. Maximal rörelsefrihet. Smart design som följer kroppen utan att kännas för naken eller avslöjande. Inspiration hämtad från streetmodet och de klassiska dansplaggen. Testa träningsbyxorna med en liten kjol över höften.

För att vara med och tävla ska du
1.      Gilla Röhnisch på Facebook
2.      Lämna en kommentar här på bloggen
3.      Gå även in på Röhnisch blogg och lämna en kommentar under tävlingsinlägget. För att komma dit klicka här.
Tävlingen pågår mellan måndag 27/8 – 30/8 2012

Lycka till!

16 kommentarer:

  1. Jag vill vara med i denna tävling!! Träníngstights med kvalité behövs nu till höstens yoga & jogging ..
    Gillat på FB sen länge & kommenterat på Röhnisch !
    =)

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar, träningsbyxor finns alltid med på "vill ha" listan, och som student blir det knapert om sådana prioriteringar såhär vid Höststarten... Så nu håller jag alla tummar och tår :D

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med! Träningskläder behöver jag verkligen:) kram

    SvaraRadera
  4. Vill självklart vara med och tävla! Så skönt med sömlösa kläder!

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med :) så att jag får en push att komma igång och träna igen kram Diana

    SvaraRadera
  6. Åh, jag är med :D Kul med tävlingar :P Kram
    Hur gick spinningen förresten? Kram

    SvaraRadera
  7. Är tillbaka efter några tunga veckor o har kommit igång med löpning nu efter graviditeten. Två pass a' 3 km styck denna veckan inte illa. ;-) Är därför gärna med o tävlar om ett par nya rights. Allt är så gammalt o trist i garderoben.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm tights skall det så klart stå. :-) Mobilen!

      Radera
  8. Jag är väl med igen då! Fast jag inte är någon vinnare. Men man kan ju inte vinna om man inte är med och tävlar och här har jag inget att förlora. :) Sen ser tightsen sjukt sköna och snygga ut dessutom. :)

    SvaraRadera
  9. Jag vill försöka vinna... grymma tights. :-)

    // Annelie

    SvaraRadera
  10. Jag borde nog kanske inte vara med för jag springer ju bara. Och yogar hemma och de där brallorna gör man väl annat i eller? (gud vad skumt det lät då!)

    SvaraRadera
  11. Lagade laxpajen du tipsade om för ett tag sen idag, riktigt god! Har lagt recpetet även på min blogg, men en länkning till dig - hoppas de va okej. Säg till annars!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att det var helt ok, såg pajen på insta =)

      Radera
  12. Jag är gärna med! Skolans gym är lite av en besvikelse så jag behöver lite extra inspiration för att gå dit :)

    Seamless låter skönt!

    Gillar Röhnisch sedan tidigare på FB

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna tävla - toppar köper jag ofta men glömmer lixom bort att jag behöver byxor oxå :)

    Gillar sedan tidigare röhnisch på fb.

    Ska in och kommentera nu på andra bloggen!!

    //joanna nordlander

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...