torsdag 21 februari 2013

Att inte få nog

Å
Så var det torsdags kväll.

Jag har bäddat ned mig mellan mina hjärtan som sussar sött.
Älskar att lyssna till deras lugna andning och titta på dem när de sover.
Så rofyllt.
Kan man någonsin få nog av att se på det vackraste man har?

Nej jag tror inte det!

Mannen är på hockey, 
Och jag försöker samla ihop tankarna från dagen som gått. Får inte riktigt någon ordning på dem.
Mmmmmm, det är kanske så det ska vara.
Jag får sova på saken.

I morgon däremot väntar lunch spinning och 90 min team klass vid 16.30
Längtar så det gör ont i hela kroppen!
I morgon blir en bra dag.

22 kommentarer:

  1. Kör hårt på klasserna idag:) Kul att teama också.

    SvaraRadera
  2. Roligt med spinning, börjar sakna rutiner och träning lite nu:) Ser fram emot att ta i med nya tag när vi kommer hem!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det enda jag brukar sakna under sem, träningsrutiner.
      Kram

      Radera
  3. Härligt, och skönt att längta till dagen efter!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Härliga stunder att ta tillvara på!
    Hoppas "grubbleriet" lugnat ner sig .. och att allt löser sig till något bra!!
    Ha en fin fredag .. Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm jag är nog 99% säker på vad jag vill.

      Radera
  5. Nej, det kan man verkligen inte. Jag älskar när våra små kommer in i sängen och sover en stund tidigt på morgonen. Sötisar. ♥

    Låter som du kommer få en bra fredag! :-)
    Kram M

    SvaraRadera
  6. Det finns inget bättre än sina barn ;)
    Lycka till på passet!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  7. Kärleken till sina barn är gränslös o absolut det bästa som finns. Hoppas du får ordning på dina tankar o att allt löser sig. Ha en skön fredag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så.
      Tack det samma fina.
      Kram

      Radera
  8. då får du gotta med rejält med gott ikväll, det behöver man..

    SvaraRadera
  9. Det bästa som finns och man får aldrig nog!! Brukar tända lyset på mobilen ibland och bar ligga och titta... Det vackraste man har!

    Stor kram fina!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...