måndag 6 maj 2013

Att älska måndagar

Förutom mina barn är nog det bästa jag gjort att ta föräldraledigt på måndagar, särskilt den här årstiden. Bästa!

Då alla är friska igen har vi spenderat mestadels av dagen utomhus, vattnat allt som går att vattna ( att det kan vara så roligt?! Och då syftar jag inte på min relation till vatten utan barnens såklart).

Strax är det dags att ta sig in och förbereda kvällens middag, och sedan åka till gymmet för måndagens dubbelpass på spinning cykeln.

Önskar er en härlig måndag

11 kommentarer:

  1. Skönt att vara ledig på måndagar! Om jag jobbade deltid skulle jag hellre vara ledig på måndagar än fredagar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du jobbar inte så mkt? barnledig eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jobbar 80% eller 100% om man räknar med World Class.

      Radera
  3. Låter underbart att vara föräldraledig på måndagar, nu är det underbart ute så man kan mysa med barnen utan att frysa ihjäl :)

    SvaraRadera
  4. Låter härligt med ledig måndag! Om jag skulle vara ledig en dag i veckan skulle det definitivt vara måndagar :).

    Kram

    SvaraRadera
  5. Så härligt med en ledig dag i solsken tillsammans med sina små!

    Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Jag förstår dig med att du gillar måndagar. Mysigt att vara hemma med barn en dag sådär! Det gör jag med! Min cykelklass ligger då och sedan har jag alltid energi och pepp från helgen. Det är på tisdagar som det brukar börja dippa...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...