lördag 25 maj 2013

Dagens x 6

Startade morgonen med en tur till Ikea, tätt följt av tou's rus och sedan blomstertorget.

Någonstans mitt i mellan alla ärenden i affärerna gick tempen från 15-22 grader, och helt plötsligt var jag helt fel klädd, aja inget att göra något åt

Hem o svira om för att följa med sonen på 4 års kalas. 20 barn var på plats, behöver jag nämna att det var full fart?

Åter hemma slängde jag på mig träningskläder och stack ut på en 6 km joggning runda. När som var som, är inte det det absolut bästa med löpning?

Kvällens gäster var redan på plats när jag kom hem,så välkomst drinken blev återhämtnings dryck och så en snabb dusch

Äntligen middag. Grillat, yummi!

Ha en härlig kväll




 


8 kommentarer:

  1. Vilken underbar dag, maten ser fantastiskt god ut. MUMS! kram kram

    SvaraRadera
  2. Perfekt dag ju! Här blev det också grillning.....och ute-ätning på balkongen. Riktig utlandskänsla i kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken mumsig avslutning på en aktiv dag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Vad otroligt skönt det är när värmen kommer! Duktig du är som tog en löptur! För mig har det varit den slappaste veckan på länge! Förutom promenader i Budapest då! Så imorgon är jag taggad för Powerstep! Gott det såg ut!:) Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Ja, det är perfekt. Har du kommit igång med löpningen nu? :-)
    Kram M

    SvaraRadera
  6. Hektisk men härlig dag du haft, och ett gott avslut!!
    Undrar som Malin .. går det bra med din löpning !??
    Kram :)

    SvaraRadera
  7. låter sannerligen som en finfin avslutning på en körig dag!

    Ha en skön söndagkväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Det lät som en riktigt HÄRLIG dag !!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...