tisdag 23 juli 2013

3,5 mil

Hej på er!
Morgonen startade med en 6 km lugn återhämtnings jogg. Gillar att väcka kroppen med en kort löprunda, låta solens strålar värma kroppen och andas frisk luft. Bästa starten.

Koster har visat sig från sin bästa sida och semestern där har nått sitt slut.
Fantastiska dagar med sol, bad och god mat. Aldrig smakar väl färska räkor så gott som på västkusten? Nyfångade, tillagade och uppätna på en och samma dag. 
Såg att jag fått ihop 3,5 mil under föregående vecka och det sprungit i den härligaste av miljöer.









6 kommentarer:

  1. Det ser helt fantastiskt ut! Västkusten är vackert! :) Gott med färska räkor!

    SvaraRadera
  2. Så härligt! Att ut och springa är ett toppenbra sätt att se sig om :-).
    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Gaahh vad jag längtar efter semester när jag ser dina härliga bilder o räkor guuud så gott. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Låter så härligt och så gott med räkor!
    Jag tror du får göra om länken till mig för det verkar funka hos andra.
    Ha det bra!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Koster är så fint, idag blir det räkor i Trosa för mig kram Diana

    SvaraRadera
  6. Vad duktig du är med springningen! Vi åker till Nerja på lördag så jag ska försöka komma igång så smått där! Om man orkar i värmen vill säga! Härliga bilder! Ha det gott fina!
    Kram Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...