onsdag 10 juli 2013

Vilodag

Idag känns det i kroppen att jag kört dubbelpass två dagar i rad, så vad passar bättre än att belöna kroppen med en vilodag! 
Självklart kommer jag att köra några yoga övningar i yoga30days utmaningen, men jag kommer främst att välja sköna stretch övningar.

Igår var det först body step 60 min och sedan spinning 60 min, jag riktigt längtade efter att få åka och köra klasserna på gymmet, då båda är mina absoluta favoriter. Variation av träningsformer, älskar't!

Vad tränar du helst OM du tränar?

12 kommentarer:

  1. Det strålar om dig! : )
    Jag tränar helst styrketräning och yoga och så gillar jag intervalllöpning. Allt på olika sätt. : )
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med dubbel och variation! Tror du vet vad jag helst tränar ;)!

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt med träningen och glädjen du känner över den!:-) Du är så duktig och inspirerande! Ha en fin fortsatt dag:-)

    SvaraRadera
  4. Håller med, den känslan är helt underbar :D Skönt med en vilodag emellanåt. Jag har ju hittat tre grenar som jag gillar att utöva :D Simning, cykel och löpning. Har svårt att välja, men hjärtat slår mest för löpningen ändå om jag måste välja :P

    SvaraRadera
  5. Jag är riktigt förtjust i kombinerade styrke- och konditionspass så man känner att hela kroppen får jobba. Den bästa träningen är den man är helt slut och endorfinfylld av efteråt! :)

    SV: Jag har bara fått fastställt att jag är allergiskt mot katter, men just nu känns det som jag är allergisk mot det mesta...

    SvaraRadera
  6. Härligt! Jag gillar all möjlig träning men vill helst träna utomhus den här årstiden :-).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Eva var här förra veckan och vi pratade om spinning!! Det kan jag sakna vännen - pass för dig som är superjobbiga med med skitbra musik!! Det blir ju mest löpning för mig men det är ju effektivt och enkelt att komma iväg på. Kram Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina, säg bara till om du vill komma och träna, du är alltid välkomen!
      Kram

      Radera
  8. Powerwalk eller löpning :) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Min favorit är simning och ridning. Men oftast blir det cykling och promenader. Kram.

    SvaraRadera
  10. Idag blev det Powerstep för min del! Som jag som tur var kunde köra utomhus! Nu är jag riktigt gott seg i kroppen!Imorgon skulle det bli superfint väder o jag ska köra spinningklass inomhus! Fast 45 min är ju ingenting så det ska nog gå bra! Skönt med semester snart! Kram fina! /Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...