lördag 10 augusti 2013

Film tips

Jag har länge varit sugen på att se the Impossible.
Eller har jag det  egentligen? 
Vi åker ju ofta till Thailand och har en resa inbokad i februari, rädslan av att inte vilja åka till detta fantastiska land efter att ha sett filmen, har fått mig att tveka.
Men igår kväll kunde jag inte hålla mig längre, oh My good säger jag bara.
Jag grät från början till slut och var väldigt glad över att mina två hjärtan låg och sov på vardera sida om mig.
Tror även mannen fällde än och annan tår, då denna film inte lämnar någon oberörd.

Ja vad säger man, se den på egen risk.


12 kommentarer:

  1. Den filmen har jag helt missat. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Den filmen vill jag se, tack för tipset!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Har också missat den filmen, ska lägga den på förslag ikväll!

    SvaraRadera
  4. Vilket trauma! Jag kan börja gråta... har både nära o kära vänner som var där och såg allt! Och som miste sitt barn! Vet inte om jag fixar att se filmen.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Jag har känslan av att något kommer gå snett med skolan, hoppas jag har fel.
    Jag känner redan nu att det tåras i ögonen. Någon gång ska jag se den. Kramar ifrån Anna overenskommelsen.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Jag har oxå sett den och många tårar fälldes! Vi har aldrig varit där men jag skulle gärna åka dit, kram Suss

    SvaraRadera
  7. Jag vet inte heller om jag klarar att se den, hade vänner som var där och de gick åt allihop, men kanske en dag.
    kram Helena

    SvaraRadera
  8. Den filmen har jag inte hört talas om, så jag tackar för tipset och ska försöka komma ihåg att ta en närmare titt på den vid tillfälle. Kram.

    SvaraRadera
  9. vi har oxå den hemma här osedd.....av samma anledning som du. vi ska se den- absolut...

    SvaraRadera
  10. Såg trailen nu o bara den fick tårarna att komma, men ska se den, tack för tipset. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Ja herregud vad jag grät. Särskilt när man är så igenkänd med landet. Det gick inte många minuter förrän tårarna rann. Men så fin film, och lagom längesen att göra en sådan. Det värsta har liksom lagt sig, så också i landet.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...