måndag 19 augusti 2013

Överfullt och dubbelt upp

Känns inte riktigt som om jag vaknat idag, efter en nästa intill vaken natt kändes det som jag mer eller mindre kunde somna stående lite var stans idag.
Tur nog var jag ledig och fastän vi, jag och barnen gick ut i det vackra vädret så blev det ingen skillnad.
Måndagar har under förra terminen varit lika med dubbelpass i spinning salen för mig, men denna termin kör jag bara ett 60 min pass på måndagskvällarna.
 Idag var dock sista dagen med dubblepass och i vanliga fall brukar inte cyklisterna hitta in i cykelsalen förrän i slutet av september men idag var första klassen över full. Så full så jag fick ge bort min cykel till en kund och instruera från golvet. Det gör mig absolut inget, jag var bara glad att det inte kom in någon mera som i så fall hade blivit utan cykel.
Passet efter var nästa lika fullt, jag fick tack och lov sista cykeln och kunde instruerar klassen cyklandes. Gissa hur tok laddad jag var efter att ha instruerat en klass ståendes på golvet under en timma.
 
Ha en fin kväll


6 kommentarer:

  1. Jag förstod att du var taggad då! Hihi Tur att du hade två pass! Ja visst är det häftigt när klasserna är överfulla! Såg på vår app att det var 4 reserver på mitt spinnngpass imorgon! Love! Godnatt! /Petra

    SvaraRadera
  2. Haha fler än jag som unnat sig lite för mycket på semestern ;) Kul med en taggad ledare! Vi körde ett kort men intensivt pass på gymet igår, jättekul! Ha en bra tisdag, kram Suss

    SvaraRadera
  3. KUL med fulla klasser, vilket tryck! :)

    SvaraRadera
  4. Nej det kan ju inte vara helt lätt. Kul att klasserna är fulla :) Kram.

    SvaraRadera
  5. Åh, vad härligt med fulla klasser :D Kramar

    SvaraRadera
  6. Härligt med spinning! Förstår att du var taggad när du fick cykla!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...