fredag 24 januari 2014

Shopping




Fredag vänner.
Är det inte alldeles, alldeles underbart?
 
Jag lyckades inte lura magsjukan denna gång med mina små pepparkorn.
Men idag är jag i alla fall upp på benen och inser att mitt fredagsmys får bestå av
isglass, vattenmelon och rostat bröd
Inte helt fy skam.
Gissar att barnen gärna är med och mumsar på både isglass och vattenmelon.
 
Tyckte såklart lite synd om mig själv och vips hade jag klickat hem denna, Lily lace dress - Powdry plum L
 
bara sådär
och mådde genast lite bättre.
Tänk vad lite shopping kan göra för måendet.
 
Önskar er en fantastisk helg!
 
 
 

11 kommentarer:

  1. Åååå nej vad jobbigt! Skönt att du känner dig bättre! Och lite shopping känns ju bra, jag gjorde likadant i morse ;-)
    Trevlig helg
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är på bättringsvägen i alla fall. Trist med magsjuka. Kram.

    SvaraRadera
  3. Huga för magsjukan :( hoppas det är bättre! Superfin klänning!

    SvaraRadera
  4. Stackare! Den söta klänningen är du mer än värd efter den pesten!

    Fin helg till dig o hoppas allt är över nu! KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Fy, stackare <3 Jäklar vilken fin klänning. Den kommer passa urbra!
    Säg gärna till hur chipsen blev =) kramar till dig!

    SvaraRadera
  6. Fin klänning. Själv blev jag sämre efter spinningen igår så nu är det sängläge.....usch

    SvaraRadera
  7. Usch för magsjuka, har haft någon minivariant av det också. Det gjorde du alldeles rätt i att köpa en söt klänning. Bra att ha olika ursäkter för sin shopping hi hi.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Super fin klänning! Den tycker jag du var värd efter magsjuka och allt!

    SvaraRadera
  9. Usch din stackare, magsjuka är ju det värsta, värsta... :-(

    Kul att vi har liknande jobb då! Du är ju en sån där man skulle vilja nätverka med emellanåt :-)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  10. Trist att du fick magsjuka :( Grymt söt klänning. Var hittade du den??

    SvaraRadera
  11. Hemska, hemska sjuka! Men shopping brukar ju vara ett riktigt bra botemedel mot det mesta..... :). Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...