lördag 25 januari 2014

Tre vår favoriter

I varje kollektion som Röhnisch släpper ( som är mitt absoluta favorit träningsmärke) så hittar jag alltid några favoriter som jag använder, på näst intill alla klasser.

Dessa tre tights med olika färg tryck.
Jisses säger jag bara, de sitter hur bra som helst. Håller allt på plats och sitter som de ska under hela passet.


Kärlek!

Jag startade dagen med spinn/bp 75. Kanske inte det bästa val jag gjort efter en magsjuka. 
Det gick, men kroppen var långt ifrån på topp.

När jag kom hem däremot var jag på topp och fortsatte träningen med att städa huset. 320 kvadrat känns kan jag lova.

Belöningen blev mannens lagade middag bestående av kalvfile & potatisgratäng


9 kommentarer:

  1. Skönt! Är du frisk nu!?
    320 kvadrat du är galen:-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Gillar tightsen! :) härligt och få komma till dukat bord! :)

    SvaraRadera
  3. Mmm...Mummigt med kalvfile & potatisgratäng :)

    /Kram

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också Rhönisch. Så mycket snyggt...

    Vilken man... smakar extragott efter träning och att bara få sätta sig ner och bli bjuden. Härligt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Var ju bara med på spinningen, men gillade verkligen det upplägget :D Oj, vilket stort hus! Jag har ynka 145 kvm att städa så ska sluta klaga :P Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är alltid svårt att veta exakt hur passet blir innan man kört det.
      Kul att du var med.

      Radera
  6. Såååå snygga! och toppen att de är så bra på köpet =)
    Underbar mat!

    SvaraRadera
  7. Men hur snygga var inte de där tightsen?! Varför varför varför kan man inte köpa dem här i USA? Tror du Röhnisch kan tänka sig att sponsra en forskare (mig!)? :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...