måndag 10 mars 2014

De där Jä..a....

Njuter i fulla drag och bara är.

Precis så som jag vill att min semester ska vara.

Ja förutom de där Jä..a hundarna då, på mina morgon rundor. I morgon får det minsann bli inomhus löpning, för av alla som var ute i morse så var det mig de gav sig på. Trots att jag ignorerade dem, var närmre vattenbrynet än personen bredvid, men nej då, full fart på mig. Gah!!!

Dagen har tillbringats här, letandes krabbor och eremitkräftor.


Fascinerande hur det kan vara underhållande i timmar.

Det poolen och Lollo & Bearnie.
Båda trollen lyckas alltid somna vid middagsbordet varenda kväll, så jag och mannen får massa tid tillsammans, minns inte senast det hände.

Hoppas ni har det fantastiskt. Ser på mångas instagram att våren verkar ha kommit hemma. 
Underbart.

10 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter förutom att bli jagad av hundar. Skulle bli livrädd om jag blev jagad av hundar. ha det fortsatt skönt.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Å vad härligt ni har det.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Fy vad läskigt! Hundar som kommer på dig när du är ute och springer! Lägg dig vid poolen med en paraplydrink istället!

    Underbara bilder på Insta!! KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. uuuuuh, jag minns de hundarna när vi var där...rädd blev jag!
    Så härligt ni har det, fortsätt och njut...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Du får skälla tillbaka och sparka sand på dom! Klart du måste ha morgonrunda vid havet!

    SvaraRadera
  6. Låter ju hur härligt som helst! Ja förutom de där hundarna då, usch.
    Ha det fortsatt härligt och njut!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Underbart förutom hundarna dårå ....
    /Kram från mig i vårsolen

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Ser ljuvligt ut. Jag hade blivit rädd, hoppas det ger tusan i dig :( många kramar

    SvaraRadera
  10. Gud, vilken härlig semester du har haft!! Nästa år måste det vara våran tur :-)

    Kram Nina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...