tisdag 8 april 2014

Randigt

Logiken, det sunda förnuftet är som bortblåst hos mig, så fort det handlar om träningskläder och/eller klänningar. 

Även om garderoberna fullkomligt svämmar över av båda delar så stänger stop mekanismen av i hjärnan och istället hoppar frivolter av lycka så fort jag hittar något nytt jag tycker jag behöver.

Som det här med randigt. På insta är jag under april med i en fotoutmaning och en av dagarna var temat randigt.


Lika glad blev jag idag när jag hittade denna klänning, som självklart fick följa med mig hem.


Har du något du absolut inte kan motstå?

6 kommentarer:

  1. Ja tänk det är precis så jag tänker om dig, randigt och helst blå/vitt. Koftor kan jag inte vara utan och är fruktansvärt svag för.
    kram helena

    SvaraRadera
  2. Har också sett den klänning men är säker på att du till skillnad mot mig kommer va dösnygg i den!!! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Oj så lätt det är att klicka hem
    Bara sådär och någon gång behöver man ju det eller hur!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. rosa träningskläder är svåra att motstå ;)

    SvaraRadera
  5. Utöver träningskläder; Jeans! Och skor!! Tur att plånboken sätter stopp (ibland) ;))

    SvaraRadera
  6. Svart. :-) Det spelar ingen roll hur jag intalar mig innan en shoppingrunda att jag måste få in lite färg i garderoben - jag dras som en magnet till de svarta raderna i butiken.

    Det matchar ju i alla fall till allt... om man skulle få för sig att köpa något i en annan färg! ;-)

    (tur att ungarna är mer färgglada så jag kan använda dem som accessoarer!)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...