söndag 1 juni 2014

Helgens tripp

   
Var en resa till Fredrikstad för att vara tärna på min vackra kusins bröllop o gudmor på hennes om möjligt ännu finare lilla dotters dop
 Alltså det här med att resa med barn, om det så är flyg, bil eller tåg vet man ju aldrig riktigt hur det går förrän man är framme. Manne hade installerat två dvd skärmar i bilen och barnen satt som små ljus och sa knapp ett pip på den långa resa. ( Självklart gjorde vi några stop).
 Väl framme blev det ett besök hos det blivande brudparet för att sedan möte upp dem ute på en restaurang vid hamnen.
 

Så här glada blir man av att vara i Fredrikstad

 
 
 
Valde mellan två klänningar till bröllopet

Denna som det inte blev
Samt denna.
 
 
Underbart mysig kyrka
 
Det var ett fantastiskt vackert bröllop och jag skulle gärna visa mer bilder men jag har inte kollat med bruden om det är ok att jag lägger ut några bilder och så vill jag ju att hon ska se dem först av alla.
Trött kille la sig på golvet i hotell foajen när vi kom från festen.
 

Nu laddar jag för ny vecka med dubble pass i spinning i morgon, FM på tisdag, Body Step onsdag och så Body Pump på torsdag.

9 kommentarer:

  1. Vad kul med bröllop och dop, gillade klänningen det inte blev ;-) Vilka små godingar du har, så skönt att resan gick bra!
    Ha en fin start på veckan
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Alltid lika mysigt med bröllop! Och vad fin du var i den första klänningen. Det var du säkert i den du valde också :). Låter som du har en fullspäckad träningsvecka framför dig. Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken helg även du fick! Kul med bröllop och du var bedårande!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder och så mysigt med bröllop! Så fin du är i klänningarna, hade gärna sett helheten på den det blev ;) Vill ha tips för jag vet inte vad jag ska till studenten... Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Härligt med sommarbröllop
    Kram Erika

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig tripp! Fina klänningar!! :)

    SvaraRadera
  7. Så fin du var! Härligt med både bröllop och dop.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  8. Åh så skoj med dop och bröllop! Härliga bilder och så vacker du är!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...