tisdag 17 juni 2014

Kvällens utmaning

Blev för mig att instruera dubbelpass på gymmet. 
Först 60 min Functional moves och sedan release på Body Attack 85 tillsammans med mina fantastiskt duktiga kollegor.
Roligt, svettigt, energigivande men framförallt G A L E T jobbigt och ändå så älskade jag varje liten minut av klasserna. 
Det finns inget bättre än att köra totalt slut på kroppen. Love it!

Går du all in när du tränar och kör gärnet eller kör du lite lugnare och tänker att du är ju ändå PÅ gymmet?

4 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt kväll :) härlig energi!!

    SvaraRadera
  2. ALLTID "all-in"!! Kunde vara hemma annars och göra annat, det är min tanke! ;) Älskar också känslan av att vara "helt slut", underbar känsla i kroppen.
    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Åh endorfiner, glädjen smittar av sig!

    SvaraRadera
  4. Önskar att jag också gillade känna blodsmak i munnen! Lite avis...

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...