söndag 24 augusti 2014

Härlig avrundning av helgen

Efter lördagens vilodag, var jag bra sugen på ett långpass.

Jag har haft en massa klasser på gymmet, de senaste veckorna och löpning har inte prioriterats från min sida. Så det var både härligt och välbehövligt att ge sig ut på en 18 km löp runda med en vän.


Vi ska ju springa Stockholm halvmarathon ihop, men insåg att vi startar med 30 min mellanrum. Det blir till att ladda ned bra musik i telefonen och springa utan någon att småprata med.
Och jag lär ju inte vara direkt ensam!



4 kommentarer:

  1. 18 km - vilken runda så där en söndag, men jag förstår att det måste tränas lite. Jag hoppas det går bra med Stockholm halvmaraton.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra avrundning, skulle jag säga! :-)

    SvaraRadera
  3. Verkligen en bra avrundning på helgen...

    Min lille 2,5 åring vill heller inte åka till dagis "jag åka dagis inte" säger han , han lämnades alltid glad innan men jag tror att den långa ledigheten har satt sina spår, vi har ju varit ihop mer eller mindre dygnet runt i fem veckor..
    Det kommer gå bra, personalen hos oss säger att det går över med en gång...
    Idag var första gången han inte grät iaf.. men höll mi gkrampaktigt det gjorde han... och det gör sååååå ont i mig!!
    Hoppas din lille kille också bara känner sig lite obekväm i början och att vi har två killar som snart bara traskar in....

    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst gör det ont. Och visst kan en låååång ledighet vara en bidragande orsak.
      Kram fina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...