fredag 8 augusti 2014

Shape tights

 
Jag vet inte hur det är med dig, men när det kommer till träningskläder tappar jag fullständigt kontrollen över vad som är normalt.
JAG VILL HA ALLT!
 
Ni som följer mig vet ju att jag älskar Röhnisch träningskläder.
Är du sugen på något nytt till höstens träningsgarderob så kan jag varmt rekommendera          röhnisch SHAPE tights.
 
Vad är då SHAPE?
Högt elastaninnehåll, 27 % spandex
SHAPE ger en 360 graders kompressionseffekt som är bra för blodcirkulationen.
SHAPE ger en slank, fast passform som framhäver kurvorna utan att platta till dem.
SHAPE skyddar mot UVA- och UVB-strålning (UV 50+).
SHAPE hjälper musklerna att återhämta sig.
 
Jag tycker att byxorna har,
- Fantastisk passform som håller in och lyfter.
- Skapar en snygg silhuett och slätar ut ojämnheter.
- Ger en slank effekt och utmärkt passform.
 
 
Shape Tina 7/8 Tights i gruppen Träning hos Röhnisch Sportswear | Stay In Place (281644r) Shape Keyla 7/8 Tights i gruppen Träning hos Röhnisch Sportswear | Stay In Place (282644r)
              

 
 
 
 
 
 
  

6 kommentarer:

  1. Har ett par shape tights.
    De sprack lite i grenen (precis i sömmen) efter relativt lång tid. Älskar dem! Så som småbarnsförälder (inte massor av pengar att spendera) så lagade jag dem istället. Måste ha dem ju.... Haha! ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag har ett par X2XU gillar dom skarpt!!
    Ang färgen till
    Kaklet så gick jag till färghandlaren och bad om kakelfärg! Viktigt att tvätta kaklet först men jag tog YES och sen var det bara att måla

    Kram och trevlig helg
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Låter som riktigt bra träningsbyxor :)

    SvaraRadera
  4. Skönaste träningsbyxorna ever!!! =)

    SvaraRadera
  5. Jag har ett par sådana svarta! Mycket roligare att träna snyggt! =) Jag ger mig nya fina saker när jag har nått upp till olika delmål =) För det tycker jag att vi är värda!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...