torsdag 28 augusti 2014

Sjukstuga och smarrig fukost

Veckan som började med katastrof och chockad mamma, satte sina spår och jag lyckades med bedriften hög feber, ont i precis hela kroppen och som grädde på moset ont i halsen.

Gillar inte att vara sjuk, inte alls faktiskt. Dels för att det är så fantastiskt tråkigt men främst för att jag inte kan träna. 

Men nu hoppas jag att halsontet är borta i morgon, då det är dags för Body Step.

Måste tipsa om en smarrig frukost eller mellanmål.



Till denna hade jag
1 mosad banan
1 msk jordnötssmör ( kan uteslutas)
2 ägg
kanel

Vispa ihop detta och stek till en pannkaka eller mindre plättar.

Till serverade jag keso, blåbär, hallon och valnötter.
Supergott och mättande

5 kommentarer:

  1. Ååå det är ju så gott med en klick jordnötssmör i...
    Usch då din stackare.... hoppas att du känner dig bättre snarast!

    Krya på dig kramar
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Oj så gott!

    Men stackars dig! Hoppas du snart blir bra!

    KRYAPÅDIGKRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du blir frisk snart snart!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Hoppas du är bättre!!

    frukosten låter väldigt god :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...