måndag 8 december 2014

Det här med klänningar

 
Jag vågar knappt räkna efter hur många jag har i min garderob.
Jag pratar förstås om klänningar.
SOMMARKLÄNNINGAR.
Jag är alldels hopplöst förälskad i dem och köper alldels för många, kan liksom inte hejda mig.
MEN
Så bestämde jag mig under hösten att nu får det vara nog.
Ha, det är ju lätt att bestämma sig för det under hösten då det knappt finns några i butik, om man inte aktivt letar på nätet såklart.
Men så börjar jag se SS kollektioner lite här och där och genast rycker det i klänning tarmen.
MEN
Jag ska inte gå bananas i år, bara köpa de jag VERKLIGEN ville ha och inte alla jag ser.
Så måste jag bekänna en sak,
Jag var inne på LINDEX i fredags där de hade 30 %. Tanken var att se om det fanns något till grabbarna, plus att fylla på deras strump förråd som av någon anledning alltid är tomt.
Och så snubblade jag över denna
Dress - 100% Polyester
Inte sommar
Inte min färg
MEN DEN FICK ÄNDÅ FÖLJA MED HEM
(nästan gratis, räkans det då?)
Hiss eller diss?

8 kommentarer:

  1. Definitivt hiss!!
    Men jag är ingen klänningsmänniska över lag. Mina kan nog räknas på en (!) hand..... :-o ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. WOW! Den var superfin!
    Jag äger inte många klänningar. Två kanske, men denna hade definitivt fått flytta in i min garderob :D

    SvaraRadera
  3. Men så snygg! Verkligen jättesnygg! Den blir du tjusig i till jul o nyår! Du, man kan aldrig ha för många klänningar!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Jättefin klänning! Har också spanat in den. Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Önskar jag vore en klänningtjej... Ska med på mannens julfest på jobbet snart så då får jag väl köpa mig en klänning. Annars får jag väl låna en av dig ;)

    SvaraRadera
  6. Den var jättefin! Jag är ingen klänningmänniska, skulle vilja vänja mig vid att ha det mer för det är ju så fint.
    Ha en bra dag! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...