måndag 5 januari 2015

Adizero tempo 6 w

Ibland gör jag saker utan att tänka, som när jag klickade hem dessa utan att ens ha provat dem.


Anledningen var att det i omdömet om skorna, på flera ställen stod att de var bra på asfalt, samt att några av de som skrivit hade precis samma adidas skor som mig. Vilka jag älskar och adidas dumt nog inte tillverkat längre...
Så jag tänkte att så dåliga kan de ju inte vara. 
Eller?

De kom hem idag och tack och lov passade de, men är de bra? Ingen aning, har du testat dem?
Funderar vägen på om det är bra eller dåligt att växla mellan flera skor, eller har det ingen betydelse?

7 kommentarer:

  1. Skönt att de passar. Hoppas de är sköna att springa i också. Kram.

    SvaraRadera
  2. Spännande att testa. Tyvärr överpronerar jag så utbudet på skor blir begränsat. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Skönt att de passar! Jag kör på Asics när jag tränar och älskar dom sen har jag ett par andra skor när jag är ute och promenerar/pw

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Lite tunnare sko, lätt träningssko/tävlingssko på längre distanser. har ett lätt pronationsstöd.

    :)

    SvaraRadera
  5. Har tyvärr inga Adidas. Har provat ett par Adios och de kändes riktigt sköna (men "raciga").
    Hoppas du blir nöjd! :-)

    SvaraRadera
  6. Jag är helt fel person att svara på det men dom var himla snygga och tur att dom passade :)
    Trevlig kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Snygga är de ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...