onsdag 25 februari 2015

ForLife

 
När jag fick frågan om jag ville skriva om ForLife som stödjer cancerforskning var det utan att tveka som jag tackade ja.
ForLife Guld 
Denna fruktansvärda sjukdom som drabbat vänner, anhöriga och så sent som i höstas var jag orolig att jag själv hade drabbats, men det visade sig vara falskt alarm och ett resultat i att jag har en förhöjd risk att drabbas av cancer.

Grund iden med ForLife är att sälja enkla, smarta och användbara produkter till förmån för cancerforskning. Idéen till ForLife-projektet föddes då ett flertal närstående personer till grundarna, inom loppet av ett år, drabbades av olika typer av cancer.
De bestämde sig då för att själva försöka vara med och göra skillnad inom utvecklingen av cancerforskning och detta är något som de verkligen brinner för.
 
Besök gärna deras webbshop där du kan hitta dessa fina armband

6 kommentarer:

  1. Absolut en toppenidé!
    Jag beställde även tel nr armband till min lille, han springer ju lös i ishallarna vi besöker...

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Otroligt bra & viktigt inlägg,detta känns :(
    /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att det var falskt alarm hos dig - Ta hand om dig!

      Radera
  3. Men Karro, det här ju super-bra. Åh måste in och kolla hemsidan direkt. Ha en fin dag fina

    SvaraRadera
  4. Ska absolut gå in och kolla där.
    Hemska sjukdom, tur att det var falskt alarm.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Superbra ju! Och fina saker!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...