söndag 8 februari 2015

Vad hände?

Jag bokstavligen talat längtar så det gör ont i hela kroppen till Thailand, tycker att dagarna kryper förbi och så går jag in här och inser att jag inte skrivit sedan i onsdags?... Var tog resten av veckan vägen?

Full fart både hemma och på jobbet, älskar när det är mycket att göra, men det här att njuta av dagen hinns inte riktigt med då.

I veckan är det äntligen dags för att testa om jag har cancer genen, jag håller alla tummar jag har för att den hoppat över mig, tis eftermiddag är det dags. 

Väntar även på ett annat besked, förhoppningsvis SÅ mycket roligare och otålig som jag är håller jag på att krypa ur min egen kropp av nyfikenhet.

Spännande vecka framför mig.....


2 kommentarer:

  1. Fina fina du! Håller alla tummar och tår att du får goda nyheter!
    Åh Thailand så underbart!!

    KRAM Anna!

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig. Hur har det gått? <3
    Vad är det för något skoj, berätta mer. Kramar upphöjt i tusen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...