måndag 23 mars 2015

En bättre måndag

Dagarna går in i varandra och vi följer med i en skön semesterlunk.

Funderar ofta över det tempot vi lever i i vardagen och hur värdefullt det är i alla fall för mig och min familj att komma bort och ladda batterierna.

Jag får extremt mycket idéer om vad jag skulle hitta på med resten av mitt liv, men än så länge så är de bara fantasier. 

Här har dagen startat med en mils löpning sedan följt av en härlig frukostbuffé. Barnen var bokade på Lollo och Bearnie kalas, så mannen och jag fick några timmar för oss själva. Eftermiddagen har bestått av pool och strand häng. Och dagen avslutades med en god middag på en restaurang vid havet.


2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska dagar! :) härligt och bara få vara! Kram!

    SvaraRadera
  2. Samma här.
    Tillsammanstid i ett lugnare tempo, det önskar jag mig mer av. Kram - och njut!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...